TRE MÅNADER SENARE

Exakt tre månader sedan jag skrev något här. Saker och ting är väl sig likt, förutom att jag nu befinner mig på svensk mark igen. Jag klarade terminen i Topeka med förvånadsvärt bra betyg, jag kom hem igen och avslutade det jag hade kvar från föregående termin i Örebro. Var på Summerburst med syrran och det var helt fantastiskt! Åkte sedan till Cypern med andra syrran och hade en superskön semestervecka. Åkte hem, firade Toves födelsedag & Midsommar i Örebro, åkte sedan hem till Strålsnäs och började jobba. Umgåtts med fina vänner och familj, myst med pumis & min kära lilla systerson och skypat som satan mitt emellan allting annat. Idag har jag endast två veckor kvar på jobbet. Efter sista dagen på jobbet ska Jessicas 25årsdag firas innan jag åker iväg igen. 
 
24 Juli. Om 17 dagar åker jag tillbaks till USA, till Florida för en vecka med den bästa jag vet. Om 36 dagar påbörjas nästa äventyr, det är då det är dags för praktikterminen i Indien. Jag är så förväntansfull! Ska försöka hålla er uppdaterade när jag väl är där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0