SOLIGA FREDAG

Fredag äntligen. Fint & härligt väder igen, äntligen. Har dock ingen självdisciplin, men hundratusentals saker att göra. Funderar på att inte göra nånting alls och istället plåga mig själv hela dagen imorgon då jag antagligen lär vara lite sliten, ska nämligen på partaj ikväll. Klockan är snart sex, så lär ändå inte hinna få nånting gjort idag. Så då var det klart, lär bli en plågsam dag imorgon! Men endast 37 dagar kvar tills det är dags för kramkalas med familjen, vilket gör det lite enklare att uthärda. Nästa vecka har jag fyra inlämningsuppgifter, en stor presentation och ett stort prov. Inte så annorlunda jämfört med andra veckor, men så mycket. Ska lyckas göra klart alla inlämningsuppgifter i helgen så jag kan fokusera på provet o presentationen i veckan. Heja mig! 
 
Ska festa med ett väldigt blandat gäng människor ikväll, från väldigt många olika delar av världen, som jag inte riktigt vet om jag tycker om eller inte. De är några få, som jag verkligen känner att jag kan kalla vänner. Men resten, hmm.. Så det är alltid lika spännande att se om det bli roligt eller inte! Haha. Förra helgen hade jag en såndär ASROLIG kväll som man helst vill ha alla kvällar. Förhoppningsvis blir det så ikväll. Om inte, har jag mitt plugg att se fram emot imorgon. Hoppas ni får en fin helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0