MAGONT OCH LYCKA

Häromdagen hade jag ont i magen, sådär ont som jag hade flera gånger i veckan förra året. Då slog det mig att jag inte haft den där känslan på såå himla länge. Tror det var över en månad sen. Då blev jag glad! Jag är mestadels glad nu för tiden. Det går så bra i skolan, får så mycket positiv feedback, känner att hösten kommer ge mig så mycket och jag är så glad över de människor jag är omgiven av här, iallafall några av dem. Samtidigt är jag så glad över att snart få åka hem och ha kramkalas med min familj. Älskar att bara känna att livet är så bra. 
 
Onsdagar är mina pluggdagar. Jag är ledig och har hela dagen på mig att plugga. Blev inte så mycket av det idag, men iallafall det som behövdes bli klart idag. Imorgon har jag bara en lektion på kvällen, så räknar med en pluggaredag till! Vädret är helt fantastiskt. Det är vår, fast sommarvarmt. I helgen åker vi nog till den svenska staden, för att få uppleva lite svenskt käk. Hittar vi inget bra har de lovat mig att stanna på ikea o äta istället, haha. Igår blev jag bjuden på hemlagad arabisk (tror jag) mat, vi satt på golvet och åt från en o samma tallrik, en stor tallrik! Det var ganska fränt, och så himla gott! Helt klart det godaste jag ätit sen jag kom hit. Allt handlar visst om mat, men äta bör man annars dör man. Tänkte spendera min kväll springandes i parken i närheten av min lägenhet, sen ska jag & bästis forstätta vårt Fast & Furious maraton, hörs snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0