LITTLE SWEDEN

Den här veckan tar visst aldrig slut! 7 dagar som snarare känts som 70 dagar, fy sjutton vilken lång vecka. Från måndag till fredag tror jag att jag sov 8 timmar sammanlagt, men efter gårdagens förmiddagslektion och projektredovisning kunde jag äntligen andas ut. Blev upplockad efter lektionen för att åka till "Little Sweden", det var jag och fyra killar plus att jag var super trött, ni kan ju tänka er hur kul de hade åt att retas med mig! Väl framme i Lindsborg gick vi raka vägen till en restaurang The Swedish Crowns och beställde köttbullar, dill-potatis och lingonsylt. Smakade förjävligt, men efterrätten (OSTKAKA) var supergod. Dock fick vi den kall? Ostkaka ska väl ätas varmt? Hmm.. Det var så himla fint väder så efter maten gick vi runt i solen och bara kikade, de flesta byggnader hade svenska namn så jag gick runt och översatte åt de andra. Det var dock en väldigt liten stad så vi var nöjda ganska snabbt, så då åkte vi hem igen. Och jag somnade som en stock direkt när jag kom innanför dörren. Lite senare hade jag filmkväll med min favvis. Först kikade vi på en ganska bra film, rolig var den, men sen såg vi någon konstigt Sci-Fi film som var hellustig. Jag var så trött så skrattade konstant genom hela filmen, fast att den egentligen inte skulle vara rolig 
 
Idag har jag sovit, gud vad jag har sovit. Har tagit igen så mycket sömn. Men för några timmar sen satte jag igång med pluggandet igen, känns som om jag är så mycket efter bara för att jag tog ledigt igår och nästan hela dagen idag... Men ska se till att få minst en uppgift och lite läsning klart innan jag går och lägger mig. Ska upp tidigt imorgon för att gå på spinning med min tyske vän, sedan väntar en hel dag med bara massa plugg innan en kvällslektion. Usch. Känns som om den här veckan kommer bli minst lika tuff som förra veckan.. Men det är inte långt kvar nu, så borde kunna hålla ut! Helgen som kommer verkar kunna bli lite spännande också. Kanske följer med några till Colorado, eller med några andra till Kansas City. Eller så bara stannar jag här, pluggar och umgås med min favorit. Det återstår att se. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0