TJUGO ÅR OCH SEX DAGAR

Valet blev väl inte som någon hade hoppats. SD Sveriges tredje största parti och S dissar V, vad ska man säga.. Jag släppte det ganska snabbt ändå för i tisdags var det min 20årsdag. Jag var i skolan hela dagen, hade introuppdragsdag på eftermiddagen och på kvällen blev jag överraskad! Mina roomies tog med mig till min favoritrestaurang i Örebro där mamma, pappa och Jessica väntade. Åt världens godaste mat och fick en massa fina paket! Perfekt avslut på dagen. 
 
I onsdags blev det en riktigt lång dag med grupparbete och sedan direkt till "Oj jag kom visst fel" - festen. Avslutade kvällen på ritz, men var hemma ganska tidigt då jag hade grupparbete hela torsdagen också. 
 
I fredags gick jag upp tidigt som attan för att åka hem. Landade i Mjölby tjugo i tio där Ida & Elise tog med mig på picknick och sedan till min favoritrestaurang hemma där vi käkade världens godaste lunch. Fick dessutom ett superfint armband! Känns som om det var evigheter sen jag träffade dem sist så det var roligt. Resterande tiden av dagen spenderades med Rasmus och resten av familjen som bjöd på kalas hemma på sparres. Åkte tillbaka till Örebro på lördagenförmiddag då jag inte ville missa sista festa innan finsittningen - skumpartyt. Förfestade hos Jessica och sedan i grankotten innan det blev en jätte roligt kväll på kåren! Känns super träkigt att nollningen redan är över. Men känns även jäkligt bra! Dags att sätta igång med träningen igen och leva lite bättre än de senaste fyra veckorna. 
 
Idag är det dags för kursens första seminarium, ska bli intressant att se hur det kommer gå till! Senare ska jag hämta ut mitt gymkort, städa och lite annat småpyssel. På onsdag får jag besök av Petra och Muffis! Gud så mysigt. 
 
Bild från Färgfest 2.0 på kåren, då jag & bullis gick till fotoautomaten lika ofta som vanligt folk gick på toa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0