LEDIG FREDAG

Att jobba på världens barn galan i tisdags var något av det bästa jag varit med om! Blir helt varm om hjärtat när man inser att det faktiskt finns så goda människor i världen. Fick dessutom, för första gången i mitt liv, en ganska klar bild av vad jag vill syssla med i framtiden. Så fantastiskt! Tänker med andra ord sitt bänkad framför tv'n ikväll då den stora galan är. 
 
Är ledig idag, och har just trälat mig ur sängen (har sådan fruktansvärd träningsvärk efter den här träningsveckan) och börjat plugga. Har mycket plugg att ta tag idag, ska även hinna städa och tvätta. Känns skönt att ha en lugn helg där jag kan fokusera på plugg o allt annat tråkigt som hör där till. Imorgon ska jag även stå med bössa och tigga i två timmer, gillar inte riktigt det men det är ju för världens barn. 
 
Igår var det exakt 100 dagar kvar tills jag sitter på ett plan mot USA. Helt sinnessjukt. Dock är inte mycket mer än flygbiljetten klar, vilket känns sådär. Men förhoppningsvis kommer kurserna ut idag så allt är klart och löst tills på tisdag, hoppas hoppas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0