SITTA-HEMMA-FREDAG

Det är fredag och vad gör jag? Ingenting. Känns som om det har blivit en vana nu för tiden. Utgång var planerat ikväll, men då varken jag eller nån av de andra jag skulle gått ut med mår något vidare så hoppade vi det. Har efter en lång dag i skolan med samtalsmetodik träffat syrran över en chailatte och nu är jag hemma & glor. Pluggat i sådär tio minuter, men kände att det kan jag faktiskt skjuta upp tills imorgon. Ska käka chips och bara ha det gött ikväll tror jag. 
 
Imorgon ska jag till Marieberg och fixa lite julklappar & jeans till mig själv innan det är dags att inbefinna sig på IKEA. Ska stå där med lite andra från UNICEF och typ informera om samarbetet med IKEA och barns utbildning typ. Så kom och köp gosedjur för att barn ska få gå i skolan vetja! Ska bli ganska roligt. Annars verkar det som om det blir en lugn kväll imorgon också. Hoppas ni får en fin helg i det kalla höstrusket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0