ONSDAG FAST TISDAG I MITT HUVUD

Hade världens bästa helg med min fina vän i huvudstaden. Körde poledancing (som kan varit något av det roligaste jag nånsin gjort!!! Ska verkligen göra det fler gånger!), käkade god mat och festade till det lite på fredagen. Hade så himla kul! Körde en massa roliga, och annorlunda, öl spel med Sanjas syrra, hennes pojkvän och hans bror, innan vi gick ut. På lördagen hade vi en lugn och skön dag innan det var dags att göra sig iordning för nästa utgång! Denna gång med Tove och hennes kompis, vilket också resulterade i en as rolig kväll. Jag ville verkligen inte gå hem när det väl var dags för det, hehe. På söndagen hade vi återigen en ganska lugn och skön dag innan vi drog in till stan för att fika med fredagsgänget och efter det gick vi på stand up vilket antagligen var det näst-roligaste jag nånsin varit med om (alltså efter pole), där kan vi snacka om att skratta tills man får kramp i magen. I måndags gick vi upp tidigt för att jag skulle till ambassaden, vilket gick bra fast det var as lång väntetid och stört hög säkerhet. När jag väl kom därifrån blev det god lunch på ett mysigt ställe där vi hängde tills det var dags för mig att åka tillbaka till Örebro. 
 
Känner mig inte alls så sliten som jag borde göra efter en sån här lång helg när man gjort mycket och sovit lite. Dock är inte magen lika glad som jag är vilket resulterade i att det inte blev någon föreläsning för mig igår. Tog mig däremot till grupparbetet på eftermiddagen! Satt inte alls länge, vilket var skönt eftersom jag skulle in till stan för att vaccinera mig. Hatar sprutor! Men det gick bra, tror aldrig jag varit såhär tuff innan när jag tagit sprutor haha.. Idag kom jag upp imorses iallafall! Började morgonen med besök på socialtjänsten, as värt, fortsatte sedan med grupparbete hemma hos Malin där julstämningen slog till: Vi åt massa peppakakor och bara hade det allmänt mysigt. Blev klara med det vi hade planerat idag - as skönt! Känner oss lite mer i fas nu så det känns gött. Har så mycket att göra innan vi får gå på lite "jullov", vilket förövrigt är exakt en månad kvar tills idag! Dock har vi ett megastort arbete över hela julen, men det är individuellt så det räknas inte. 
 
Tanken är att jag nu ska försöka att komma nånstans med pluggandet, men vet inte riktigt om jag kommer orka det. Kan faktiskt skjuta upp det tills imorgon om det vore så.. Tror det blir några avsnitt One tree hill istället och kanske en promenix i det kalla vädret. Imorgon & på fredag är det heldagar i skolan som gäller och sedan vankas det utgång med bästegruppen på fredagkväll också. Ska i helgen befinna mig med Unicef gänget ute på IKEA i Marieberg för att få folk att köpa gosedjur, haha ne men ska väl mest informera om oss och att det finns enkla och billiga sätt att hjälpa barnens rätt till skolgång. Ska bli as kul! Sen är det dags för en ny vecka igen med en jävla massa plugg, hemfärd mitt i veckan för sjukhusbesök och annat som bara leder till en stor stress för mig att tänka på just nu haha. En dag i taget var det ja. 
 
Nu är iallafall alla "större" saker klara inför resan - 52 dagar kvar. Nu ska jag bara ta tag i bankkort, mobilen och lite såna småsaker som jag tror att jag har hyffsad koll på ändå. Saknar min bästa vän som grejade med dessa saker för typ tre-fyra månader sen. LÄNGTAR TILL SOMMAREN. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0