OK PAPPA, JAG GILLAR INTE HELLER TISDAGAR

Gastroskopin är gjord och fy! Det var ingen vidare upplevelse faktiskt. Ska väl inte påstå att det var det värsta jag varit med om, men vill absolut inte göra om det. I onödan var det också, eller det är väl dumt att säga men de hittade ingenting iallafall. På ett sätt är det självklart jätte skönt att det inte är något fysiskt fel på mig, men med tanke på hur de senaste månaderna sätt ut känns det som om det hade varit lättare att åtgärda, haha lat som man är. Har inte riktigt tid att vända om hela min vardag bara för att min mage och min sömn ska funka, så får helt enkelt hålla ut de 24 dagar jag har kvar i Örebro och sedan ta det cplugnt innan jag åker över atlanten. Måste erkänna att jag känner mig ganska bitter. Det var en helvetes upplevelse för ingenting, tänk att huvudet kan jävlas så pass med kroppen.
 
Har känt mig helt konstig efteråt så har pluggat ytterst lite och sedan mest halvsovit framför en massa dåliga tvprogram. Ska ta o läsa igenom det jag måste till morgondagen och sedan ta en dusch har jag tänkt. Ska få lasagne till kvällsmat - bästa mamma alltså. Fick även köttfärslimpa igårkväll, hon är amazing hon. Åker sedan tillbaks till Örebro runt åtta och hoppas någon hämtar mig vid tåget när jag är framme vid tio, hoppas hoppas. 
 
Pappa och Jag i Sommarstugan för typ hundra årsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0