BÄSTEDAGEN

Igår hade jag en av de bättre dagarna i mitt liv! Startade dagen med pannkaksfrukost då David fyllde år, mums! En liten stund senare fick jag reda på att jag blivit nominerad till platsen i USA för utlandsstudier våren -15!! Herrejösses vilken chock jag fick, kan inte vänta tills nästa torsdag då kick-offen är och vi kommer få all information som behövs. Gud vad spännande! Var så exalterad att jag inte var så mycket till hjälp under grupparbetet, som tur var blev vi klara med det vi skulle ändå. Vid lunchtid kom tentaresultaten ut och jag hade fått VG!! Så nu får jag vg i kursen vetenskaplig metod B! Det var synd att jag inte köpte en trisslott efter det kan jag känna. Vilken dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0