SEN SENAST

Godmorgon världen! Det blev hemfärd i fredags, vilket jag gjorde helt rätt i! Haft en toppen helg, dock borde jag pluggat betydligt mycket mer. I fredags blev det grillat med familjen och en långpromenad med Ida & Amanda. På lördagmorgon var det avfärd till götet och när vi väl var framme blev det mys med lilleman innan en promenad på stan. Hamnade på restaurang för att äta en riktigt god hamburgare. Proppmätta och kissnödiga sprang sedan jag, mamma och Jessica runt i några affärer för att inhandla nya jeans och lite kläder till lillkillen. Kvällen bestod sedan av plump och en himla massa godis. 
 
Under söndagen tog vi det mest lugnt, promenerade, fikade och bara myste innan det var dags för oss att röra bilen hemåt igen. Blev ett snabbstopp i Jönköping för lite shopping och käk, väl hemma satte jag mig på tåget mot Örebro igen. Igår startade jag dagen med en långpromenad och lite mathandling, sedan satte pluggandet igång igen. Varvade det med lite städning, o.c och träning. Ganska tråkig dag med andra ord. 
 
Idag är sista dagen innan tentan och jag är inte ens nervös?! Vet inte vad som hänt. Min hjärna har nog inte riktigt kopplat att den borde ha panik vid det här laget. Gick upp tidigt imorse för en promenad i skogen med Amanda och nu har jag kollat på några avsnitt o.c, så ska alldeles straxt sätta igång och plugga. Framåt elva ska vi käka brunch - eller rättare sagt fira att det är våffeldagen, hehe. Efter det ska jag försöka vara effektiv hela dagen fram tills det är träning med syrran som gäller vid sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0