HARD WORK WORK

Godmorgon! Jag gick upp med tuppen för att sätta igång med plugget. Men har såå dålig självdisciplin då det många gånger slutar med att jag gör någonting helt annat istället. Men en timme till ska jag väl kunna hålla ut, sedan är det dags att dra sig mot universitetet för lite information om utlandsstudier. Hade även tänkt köra ett tufft träningspass med Anna! Men, raka vägen hem och plugga gärnet efter det.
 
Vill åka hem imorgoneftermiddag för att följa med familjen till Göteborg lördag-söndag, men då måste jag ligga i med pluggandet både idag och imorgon. Sex dagar kvar till tenta och dom kommer gå alldeles för fort. Men det är den sista på den här kursen, sen är det dags för Bryman att göra mig sällskap om kvällarna igen - jäkla vetenskapsteori. Hösten däremot kan bli mycket mer intressant då vi sätter igång med juridik. Men innan det är det sommar och större delen lär spenderas i Boxholm med bästis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0