TRÅKIGA SÖNDAG

Då var det söndag igen och gud vad veckorna går undan. Förra lördagen åt jag på en riktigt god restaurang ihop med Mamma, Pappa och Jessica. Super trevligt men lång väntan! Fortsatte ätandet på söndagmorgon då det blev hotellfrukost i stan, mums! Måndag och tisdag bestod sedan av träning, introduktion på den nya kursen och en jäkla massa läsande. I onsdags hade vi första föreläsningen på nya kursen, och den var skit tråkig. Verkar dock som om kursen överlag kommer bli intressant. Vi har nu blivit indelade i nya grupper, och det känns som jag hamnat i en väldigt bra studiegrupp. Har en inlämningsuppgift till på onsdag som jag vill bli klar med idag och ska även läsa en avhandling som vårt grupparbete tills på torsdag ska grunda på. Ganska mycket att göra med andra ord. 
 
I onsdags efter föreläsningen satte jag mig på tåget påväg till Linköping för att hälsa på Sanja. På torsdagen åkte vi till Kisa och hälsade på Nico & Mathias. På fredagförmiddag var jag påväg tillbaks till Örebro igen. Det var skönt att bara passa på att umgås då vi alla var lediga, jätte mysigt verkligen. I fredagseftermiddag lagade jag mat och käkade ihop med Amanda och Tove, jätte god tacogratäng! David kom lite senare och gjorde oss sällskap och vi började spela spel. Framåt sjutiden började det rulla in lite folk och runt elva gick vi vidare till Kåren. Hade en jätte rolig kväll som jag fick känna av igår. Låg mest i soffan & kollade på film hela dagen, käkade baguetter och bara tog det lugnt. Idag måste jag som sagt ta tag i livet igen och börja plugga! Ska även städa och fixa med lite annat. Men usch, jag har verkligen ingen lust. Hoppas den kommer flygnde från ingenstans snart för annars kommer jag aldrig hinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0