ÄNTLIGEN FREDAG

Vilken lång vecka det här har varit! Men nu är det äntligen helg! Igår lämnades sista uppgiften in och idag hade jag mitt första PPU-samtal (typ som utvecklingssamtal), hämtade även ut min godkända hemtenta! Nu är termin 1 officiellt över och vilken lättnad det är! Känns så jävla bra att en termin av sex är avklarad. 
 
Igår kom Jessica och Erik hit för att påbörja hennes flytt. En fin lägenhet med perfekta läget bor hon numera i! Vilket flyt. Hjälpte till med lite upp-packning för att sedan dra oss till stan för att äta en god middag på en grekisk restaurang. Idag har jag som sagt varit i skolan en sväng, köpte även de sista böckerna till den kommande kursen. Nu tänkte jag ta det lite lugnt och kolla lite serier innan det är dags att fixa sig inför kvällen. Ska visa Jessica runt på universitetet innan vi tar ett glas vin ihop före hennes första nollningskväll! För mig blir det förhoppningsvis utgång på kåren senare för att möta upp Jessica men också bästegruppen som mestadels består av faddrar nu. Imorgon kommer Mamma och Pappa hit med resten av Jessicas grejer. De stannar tills på söndag så ska passa på och umgås lite med dom innan den nya veckan börjar. Ska även försöka hinna med att tvätta imorgon då jag knappt har några rena underkläder kvar... Börjar bli lite panik! Hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0