GÖDDHELG PÅ HÖG NIVÅ

Började lördagen med ett riktigt tungt träningspass innan det blev brunch med Amanda och Tove, dom hade bakat eget bröd o massa annat gott! Åkte sedan ner på stan med syrran för att handla till vår systerson men även lite nödvändigheter till hemmet. Käkade sedan lunch & hade det trevligt innan det blev hemfärd framåt eftermiddagen. 
 
Väl hemma kopplade jag & Amanda in boxern, så nu har vi några kanaler iallafall! Med andra ord blev det soffhäng resten av kvällen. När Tove kom hem tog vi fram chokladfontänen och frukt för att mysa framför twilight. Idag tog jag sovmorgon och ska faktiskt erskänna att jag inte gjort mycket för världen idag. Städat, pluggat lite, skrivit lite cv och bara tagit det lugnt. Haft en himla lugn och skön helg! Gött att bara äta gott och dega framför bra filmer hela dagarna hehe, Välbehövligt ibland kan jag känna. Jag gör dock inget annat än att längtar efter min syster och hennes son. 
 
Imorgon har jag inte mycket planerat, lite grupparbete på förmiddagen och träning på eftermiddagen bara. På tisdag ska vi på studiebesök, det ska bli riktigt intressant! På onsdag fortsätter grupparbetet för att sedan ha föreläsning och seminarie på torsdag. Låt denna vecka gå fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0