SING OUR SORROWS AWAY

Har ännu en gång lyckats ha världens roligaste helg! I fredags var tanken att det skulle blivit en lugn kväll men istället tog jag med mig syrran på fiffiförfest för att sedan gå ut på kåren. Hade kul heeela kvällen! På lördagen kom Mamma, Pappa och Mormor hit. Vi käkade as god middag och bara umgicks i några timmar, jätte mysigt. På kvällen sen var det 20års firande för Malin som gällde! Vi var ett härligt tjejgäng hemma hos henne som skrattade och dansade fram till klockan elva då vi forsatte på Strömpis istället. Var ganska sliten igår men det var det helt klart värt. Älskar såna helger, när man bara skrattar till man får kramp i magen och inte kan andas. 
 
Idag var jag i skolan ungefär två timmar på förmiddagen, sen fick jag gå hem igen. Så skönt! La mig och kollade på en film & halv sov lite innan det var dags att börja plugga. Har gjort det jag kände att jag var tvungen att göra klart idag men vore bra om jag hade disciplin att fortsätta en stund till sen, men först - en långpromis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0