LILLÖRDAG & 9 DAGAR TILL HEMFÄRD

Det här med att göra klart mitt pm under måndag och tisdag gick väl inte så bra. I måndags åkte jag istället in till stan med syrran och handla klart alla julklappar och födelsedagspresenter, känns as gött! Igår pluggade jag en del, packade och bara var. Åkte även till djuraffären och mataffären för att bunkra upp för lilla Fred över vintern och mitt kylskåp över helgen. På kvällen sen skulle Tove klippa mitt hår, endast topparna var planen med det blev betydligt mycket mer än så efter mycket om och men. Så nu är jag korthårig! Enligt mig iallafall.
 
Idag var jag i skolan på förmiddagen, pratade lite skit med syrran och sen gick jag hem och pluggade en liten stund. Halvvägs med det där jäkla pmet nu! Så oklara instruktioner så vill inte göra för mycket innan onsdag, då vi ska ha handledning, samtidigt som det hade varit gött att bli klar den här veckan. Men hinner förhoppningsvis ändå bli klar innan hemfärd nästa fredag. Kollade även på det allra sista Sons of Anarchy avsnittet med Amanda idag, fy vad jag hatar att det är slut!! Vad ska jag nu titta på?! Och det slutade inte alls som jag hade hoppats.. Men men, ryckte upp mig efter en stund o hade lite kvalitetstid med bästa Tove.
 
Imorgon har vi redovisning och opponering hela långa dagen, likaså på fredag men då endast förmiddagen som tur är. Ska även på kursrepresentantmöte imorgon, inte alls pepp inför det men de bjuder på fika iallafall (Haha nu skrattar min syster gott åt mig - jag ställer upp på allt så länge jag får fika..). Helgen ser ut som om den kommer bli fullspäckad och bara as kuuul! På söndag ska jag dock vara ute ur mitt fina, gröna rum. Men det är typ redan tomt så inte så mysigt längre. Mindre mysigt att bo i resväskor i nästan en vecka. Men det gör inte så mycket, känns bara så bra att få komma hem snart. Vad jag ska njuta av allt mammas julpynt, av min systersons underbara lukt och att bara ta det lugnt. Men ska allt få lite plugg och lite jobb gjort också, så värt! För igår var det endast en måndag kvar tills jag åker. Aldrig varit mer taggad. Men det hinner jag senare, för först o främst - tagga inför fredag och lördag. Sista helgen i Örebronxxxx. 
 
Mina två senaste favoritbilder, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0