BRA START PÅ DAGEN

Godmorgon! Igår var det en lång och härlig dag. Spenderade några timmar på stan med Julia för fika och en massa shopping. Åkte hem framåt eftermiddagen för att städa lite innan jag tog en promenad tillbaks till stan för att ta en tripp förbi solariet och mataffären. Kvällen avslutades med Never back down, vilken förresten lätt ligger på min topp-tio lista. 
 
Idag gick jag upp tidigt för att ta en springtur innan frukost. Duggregnade lite, men var skönt ändå - en himla bra start på dagen iallafall. Har precis käkat frukost framför ett avsnitt How I met your mother och nu tänkte jag plugga lite. Börjar inte förns klockan ett idag, ganska skönt! Statistiklektion fram till fyra och sen träning ikväll, sounds great. Ha en bra dag! 
 
Bild från i lördags på den underbara maten på Efesos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0