SJUK - MEN ALDRIG HAFT ROLIGARE

Igår var det en vecka sedan jag flyttade hit och jag har haft de sjukaste och de roligaste dagarna i mitt liv! I tisdags var det som sagt pubrunda på kvällen som gällde och jag hängde mest med mina härliga juristbrudar! Skrattade tills tårarna rann, pratade allvar, drack goda drinkar och käkade Mc Donalds. Gick hem runt midnatt för att orka upp & börja första föreläsningen vid nio. Fortsatte med grupparbete fram till klockan tre. Var en oerhört seg dag med tanke på att jag vaknade upp med feber, hosta och en täppt nästa. Gick hem o la mig direkt när jag slutade för att sedan göra sig iordning igen! Trots sjukdom gick jag och resten av pocahontasgruppen hem till en av våra faddrar för förfest innan det var dags för utgång! Whiteparty var det som gällde och jag fick tillfälla att använda min studentklänning igen, hehe. Hade världens roligaste kväll med så mycket härliga människor! Återigen skrattade jag tills tårarna rann. Blev dock lite senare än vad det skulle och idag började första föreläsningen vid åtta..
 
Feber och ännu mera hosta har den här dagen bestått av. Men blev klar i skolan redan vid elva, så det blev raka vägen hem för att kurera sig! Druckit te, sovit och kollat på sons of anarchy hela eftermiddagen. Struntade i stadsvandringen ikväll som var dagens nollning, kände att det var bättre att missa den än fullmoonpartyt och disneysittningen som helgen kommer bestå av! Vill även vara piggare imorgon då vi ska intervjua några socionomer som kommer till universitetet, spännande! Har även en inlämningsuppgift att skriva så lika bra att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0