MÅNDAG KVÄLL - TRÖTT THERÉSE

Idag har jag varit på en föreläsning mellan 13.15 - 16.00. Den handlade om riktigt intressanta grejer men föreläsaren var så fruktansvärt tråkig att jag bara ville hem o dra täcker över huvudet kände jag.. Genomled tiden som tur var! Hängde sedan med hem till Andrea för en kopp kaffe innan det var dags för nolleuppdragsdag. Pocahontasgruppen körde stenhårt och jag tror vi hann med alla uppdrag på de tre timmarna vi hade på oss! Jag stod bland annat iklädd onepiece & foppatåfflor på våghustorget, spelade pocahontas i vår egen pocahontasfilm och sjöng för en kassörska på Willys. Hade riktigt roligt med bästa gruppen! 
 
Kom hem för snart två timmar sen och har sedan dess suttit och skrivit klart min inlämningsuppgift tills imorgon. Känner mig hyffsat färdig så nu är det bara att läsa igenom och finslipa det sista imorgon bitti! Börjar som tur är inte förns 11.15. Skönt de, för jag är helt slut. Efter skolan imorgon ska jag försöka hinna med att lämna in min cykel på verkstad, den bara jävlas hela tiden så blir snart galen! På kvällen sen är det ämnespub som gäller! Fem dagar kvar till lördag och hemfärd, woooopi! 
 
Några fina från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0