EN GALEN KVÄLL

Igår var det fullmoonparty och jisses vilken rolig kväll! Började med förförfest hemma hos Johan med pocahontasmedlemmar, där körde vi ping pang pong och jag skrattade halvt ihjäl mig. När vi sedan kom till den "riktiga" förfesten med alla andra nollor och alla faddrar var det dags för fler lekar. Kan tyvärr inte säga att min grupp var något vidar på detta, men vi hade roligast! 
 
Väl inne på kåren dansade vi ända till stängningdags vid två för att sedan dra på efterfest. Nån snubbe lagade den äckligaste spagettin jag någonsin smakat, bläk. Avslutade kvällen framåt morgonkvisten och har därmed segat hela dagen. Orkade inte upp till vinbrännbollen mot corax, men de klarade sig så bra utan mig och tog hem första platsen! Nu har jag duschat och börjat leva igen. Dags att göra sig iordning för kvällens disneysittning! Men först - fördrink hos Erica. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0