DET HÄR MED ATT PLUGGA

Tvättat i flera timmar, lagat mat till en hel familj, städat hela rummet och plockat med en himla massa onödiga saker. Allt utom att plugga... Sitter nu med böcker & anteckningar runt i hela mig, datorn i knäet och markeringspennan i högsta hugg - men kommer ingenvart. Antingen  är det jag som är rejält puckad eller så är inte det här något för mig. Jag tror mer på det först nämnda, eftersom jag faktiskt tycker att det är riktigt intressant! Men i vanliga fall brukar de ju gå lätt när man är intresserad, och det ska jag inte påstå att det gör nu. Tänt ljus, köpt choklad o satt på mysmusik - allt för att det ska gå liite bättre. Men vem tror jag att jag lurar? jag kommer få sitta hela eftermiddagen imorgon med. Måste i vilket fall som helst vara klar tills på lördag, för då kommer bästis hit!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0