VISSA DAGAR ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA

Idag har jag inte mått något vidare. Magen är i gång & krånglar igen, återkommande problem när skolan tar fart antar jag. Hade ett ganska tråkigt seminarie i förmiddags och har inte gjort mycket för världen efter det. Måste verkligen ta tag i tentaplugget men känner ingen motivation alls för det. Tittar hellre på the big bang theory en stund till. Men innan kvällen är slut ska jag ha plöjt igenom några kapitel i min kära Brymanbok iallafall. 
 
Imorgon väntas en mysig frukostbuffé på Java tillsammans med Julia och Sofia. Tentaplugg för hela slanten! Sen ska jag inviga haunted house med mina kära jurister. Hoppas på en bättre dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0