TENTAPLUGG OCH TENTASTRESS

Aldrig mått så illa efter en frukost som jag gjorde i morse, men hujedamig va det var gott! Behövde dock ingen lunch när Ida och Fredrik kom & var hungriga. Vi promenerade runt på stan, jag köpte min första julklapp och fyndade smink. Tog det mest lugnt, fikade och hade det gött bara. Ett body balance pass var det som gällde vid fem och sen blev det käk ihop med Anna. Skulle egentligen träffat Elin ikväll men hon var helt slut och jag behöver plugga så vi bestämde oss för att ta det en annan dag istället. 
 
Just nu sitter jag & analyserar en c-uppsats + en engelsk artikel. Orden bara grumlar sig i huvudet på mig och mina ögonlock väger flera ton. Gjort mer än vad jag trodde jag skulle göra idag så tänker faktiskt nöja mig där och fortsatte med resten i morgonbitti! Ska vara i skolan klockan tio imorgon då vi har frågestund inför tentan (känns som om jag kommer ta upp båda timmarna med alla mina frågor.......) och efter det är det grupparbetesdags igen. Endast förberedning inför seminariet på fredag som gäller, så ganska slappt ändå. Ska köra ett box-pass med Anna på kvällen, och det är första gången jag kör det sen jag flyttat så håller tummarna för att det är minst lika kul här som hemma! 
 
På fredag har jag beslutat mig för att åka hem. Tänkte att det kunde vara bra och åka hem & få lite tentaplugg gjort, men nu verkar det som om det blir utgång på lördag.. hmm. Vi får se! Ska bli skönt att bara få vara hemma, käka lite mamma-mat och ta de lugnt mitt i allt pluggande. Förhoppningsvis kommer min mage och min sömn gilla Strålsnäs bättre än Örebro, vilket självklart vore en bonus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0