SWEET SATURDAY

Vilken härlig helg! Amanda kom hit efter att jag slutat skolan i torsdags och då käkade hon, jag och Anna tacos. As gött! Gjorde sedan besök på apoteket & hemmakväll innan vi drog oss mot kåren för timebeer. Jag & Amanda satte oss vi ett eget litet bort och hade lite kvalitetstid, men annars var det ingen höjdare direkt. Drog oss hemåt runt tiotiden men gjorde ett stopp på Max för lite kvällsmat på vägen. 
 
Åt god frukost, kikade på Sons of anarchy och chillade hela förmiddagen igår. Runt tolv tiden tog vi med oss Anna och åkte till Marieberg där det blev alldeles för mycket shopping och frozen yoghurt. Amanda åkte hem efter det och jag gick på lägenhetsvisning. Världens finaste lägenhet, bästa läget och förstahandskontrakt. Nu är det bara att hålla tummarna!! Efter visningen drog jag och Andrea till väster för att dricka jellyshots, spela beerpong och kolla på fotboll med ett härligt gäng. Runt midnatt tog vi en taxi till kåren för att dansa resten av kvällen. Hade hur kul som helst! Men det får jag lida för idag. Är så fruktansvärt seg och sliten. Har legat nerbäddad i min säng och kollat på SoA hela långa dagen. Nu har jag bara en skiva kvar & sen är det dags för plugg och matlagning. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att tvåtta och plugga. Blir även ett träningspass på eftermiddagen. Bra avslut på en lång vecka! Nästa vecka kommer bestå av två seminarium - måndag & fredag - med några föreläsningar däremellan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0