MÅNDAGMORGON

Hej på er! Nu är det måndag igen och det är värst vad helgerna går undan. Åkte som sagt var hem i fredagskväll (efter redovisningen av projekt arbetet, wohoo!) och hade en mysig kväll med Mamma och Jessica. Lördagen bestod av kalas för Farfar, kvalitetstid med bästa vän och vindrickande med härliga människor. Igår blev det en mysfika tillsammans med Strålsnäsbrudarna innan det blev äpplepaj med Farfar & Mormor - bara massa ätande.. Träffade Yasmine en liten stund innan jag tog tåget tillbaks till Örebro. 
 
Idag gick jag upp med tuppen och tog en morgonpromenad. Käkade sedan frukost med Anna innan jag gick & handlade lite. Nu har jag pluggat och grejat lite en stund och ska fortsätta med det ett tag till. Börjar 13.15 idag och ikväll är det tvättning som gäller. Imorgon ska jag börja träna igen, på riktigt! Vad underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0