MÅNDAGMORGON

Jag har haft en helt stört bra helg. Inledde fredagen med en super god frukostbuffé med Julia och Sofia. Fortsatte sedan med lite tentaplugg innan jag tog bussen ut till Marieberg för att träffa Amanda och Simon! Jätte trevligt. Fick även med mig ett par skor, en finii väska och lite annat smått & gott hem. När de väl släppt av mig här hemma började fixandet inför kvällen - första uppdraget var att färga håret svart. Blev sedan en riktigt rolig förfest hemma hos Therése och Martin innan vi drog till kåren och haunted house. Blev en ganska tidig kväll för mig, men hade super kul så länge det varade. 
 
Kikade på The Big Bang Theory hela morgonen innan det blev dags för bakishäng hos Therése vid ett. Drack te, kollade på solsidan och pratade kvällens bravader. Kvällen började med en rolig förfest hos Johan innan vi drog till kåren för ytterligare en riktigt rolig kväll. Blev ett stopp på Max på vägen hem, vilket troligen var kvällens bästa idé. 
 
Gårdagen blev en seg dag. De få gånger jag rörde mig från sängen var när jag hade tvättid eller när onlinepizza ringde på dörren (den var fett äcklig så helt klart ovärt). Idag är det måndag och jag är ledig. Har legat vaken ett tag och kollat på lite serier, men nu ska jag käka lite frukost innan tentaplugget drar igång. Ikväll är det dubbla träningspass med Anna som gäller. Ha en fin dag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0