HEMMA I STRÅLSNÄS

Tordagen blev en heldag på universitetet! Jobbade med grupparbete mellan 9 och 4 för att sedan köra ett hårt träningspass med Anna. Hade sådan träningsvärk så jag knappt kunde strecha haha. Körde ett mestadels fyspass och eftersom min kondition är så bra nu för tiden var jag helt slut när vi kom hem. Lagade till lite mat och pratade med Sanja tills jag inte orkade hålla ögonen öppna längre. 
 
Fredagen bestod av seminarium så vi slutade klockan ett. Åkte raka vägen till stationen för att möta Jessica! Vi gick & käkade på stan och shoppade lite innan det var dags att gå hem o göra sig iordning. Inflyttningsfest hos Johanna och Marcus stod på schemat, och efter det drog vi till kåren. Rolig kväll!! 
 
Jag och Jessica var dock ganska sletna när vi vaknade igår, låg mest och degade framför ugly betty hela förmiddagen. Men sen fick vi nåt ryck om att vi skulle åka hem! Så skyndade oss förbi stan (igen) och jag lyckades fynda en del idag igen!! Alltid lika kul. Stannade och käkade på Mc Donalds innan vi gick till tåget. Åkte raka vägen hem, hälsade på Farfar en snabbis och umgicks sedan med Mamma och Pappa hela kvällen. 
 
Har precis käkat goodi frukost och nu tänkte jag se ett avsnitt ugly betty. Åker hem vid fyra igen och då är det tvätta som gäller. Ska även försöka hinna med att plugga lite ikväll. Men vi hörs då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0