EN VECKA SEN SIST

Nu har det nästan gått en vecka sen sist och väldigt mycket har hänt! I onsdags var vi på Ritz och kollade på Norlie & Kkv, sjukt kul! Torsdagen blev en lång och seg dag bestående av handledning och plugg. På fredagen städade jag hela förmiddagen för att det skulle vara fint när Nico kom! Han hann bara hit så gick vi och käkade lunch på stan, och sedan blev det en liten shopping tur tillsammans med Andrea. Hann även med en fika innan vi var tvugna att gå hem & fixa iordning oss lite inför kvällen. Då gick vi ut & käkade och drack drinkar med mina roomies. 
 
Vaknade på lördagmorgonen med ont i halsen och ja, hela kroppen. Blev ganska nedstämd då jag precis avslutat min penicillinkur för halsfluss.. Men med hjälp av Nico och Karro blev jag på bättre humör då det var fix & trix inför finsittningen som gällde! Började med lite drinkar hemma hos oss för att sedan fortsätta förfesten hos Erica. Sedan promenerade vi till Ritz, Nico fick dock stanna hemma haha. Under själva sittningen var det ju bara Sobra som fick vara där. Började med en fördrink och sedan blev det trerätters. Var även en hel del spex och annat skoj. Kändes ganska sorgligt med tanke på att nollningen helt och hållet är slut, men var ändå en sjukt bra kväll! Nico kom i samband med att nattklubben öppnades vid tio och vi dansade gärnet ett par timmar. 
 
När jag vaknade på söndagen mådde jag ännu värre än dagen innan. Var helt säker på att halsflussen var tillbaka. Jag var på dåligt humör med andra ord. Nico åkte hem ganska skapligt och jag latade mig hela dagen. Blev hemma igår också eftersom jag fortfarande inte mådde bra, försökte dock få en hel del plugg gjort. Idag däremot tog jag mig till skolan och hade handledning i ungefär en halvtimme. Efter det har jag suttit med min grupp i nästan sex timmar och pluggat stenhårt! Känns bra nu eftersom vi har två dagar till på oss men är på väldigt god väg redan. 
 
I helgen ska jag åka hem igen, fira farfar som fyller år på torsdag. Sen kommer Jessica hit två veckor senare, och bara två veckor efter det kommer Elise & Amanda hit då det är Stiftelsen som gäller! Längtar. Men nu ska jag laga lite mat innan jag fortsätter med pluggandet. Klockan 20.00 är det te-drickande hos Therése som gäller. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0