NATTSVARTA SOBRA

I fredags var det nollningsreunion och färgfest - och vi är självklart den tråkigaste färgen svart.. haha. Hade iallafall en riktigt rolig kväll som började med en massa lekar i grannkotten för att sedan fortsätta med dans på kåren. Lördagen blev minst lika rolig den! Emmie och Amanda kom hit, vi käkade Mc Donalds och drack vin innan det var dags för Stiftlsen på Conventum. Dom var grymma!! Blev sedan utgång på, enligt örebroare, örebros tråkiagaste uteställe haha, men vi hade lika kul för det! Var dock skapligt sega när vi vaknade på söndagen. 
 
Amanda och jag handlade världens godaste bakfyllefrukost och framåt eftermiddagen följde jag med dom hem. Stannade till hos farfar en snabbis innan Jessica också kom hem och vi firade lite farsdag. Åt köttbullemackor och hade det trevligt. Sov hemma och åkte tillbaks till Örebro i måndagsmorse. Då var det dags för föreläsning om välfärdsmodeller och efter det ett hårt träningspass. Igår var jag bara i skolan en timme och tog det sedan lugn resten av dagen. Framåt kvällen träffade jag en vän och åt supergod mat! Jätte mysigt. 
 
Idag har jag varit uppe sedan klockan sju, tvättar för fullt! Kollar grey's anatomy i mellan och städare lite. Ska snart ta tag i pluggandet då en bok ska vara utläst imorgon. I eftermiddag är det träning som gäller och ikväll ska jag käka tacos med bästegruppen! Torsdag och fredag kommer spenderas i skolan. På fredag är det även tackfest för våra kära faddrar och på lördag kommer Strålsnäsbrudarna hit. Ännu en grym helg att vänta sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0