ALLT ÄR FÖR BRA NU

Haft en fantastisk helg! Tackfesten i fredags var super kul och jag var utklädd till lärare då temat var ombytta roller. Dansade loss på kåren innan det blev en snabbsväng på Ericas efterfest. Storstädning, storhandling och plugg bestod lördagen av. Framåt eftermiddagen började jag laga tacos åt Elise, Alexandra och Elin som kom hit runt sex tiden. Vi hade picknick i Annas tomma rum, drack vin och snackade en massa skit innan det blev utgång på Satin. Dansade och skrattade ända in på småtimmarna och avslutade kvällen med McDonalds. 
 
Gick upp vid nio på söndagen, åt goodi frukost och fortsatte sedan sova lite till. Bakishäng på donken innan dom åkte hem runt tre tiden. Lite sorgligt då jag hade velat följa med hem.. För mig var det bara att sätta igång med städning, tvättning och plugg! Idag är det måndag igen och jag ska alldeles straxt dra mig mot bussen och skolan. Kommer spendera varje dag den här veckan där, med en hel del plugg och träning inplanerat. I helgen har jag inga planer och tänker nog ta det lugnt efter tre grymma helger på rad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0