Ledig Lördag

Blir inte alls mycket skrivet här! Men vad ska man säga? Det är ju alltid samma visa ändå: Skola, jobba, plugga och träna. Jobbade torsdag, fredag, lördag och söndag förra veckan. Dansade med syrran, hade balträning, myste med Elise & Memme och lite annat den helgen också. Den här veckan var kort, men oerhört seg. En himla massa plugg varje lediga stund. Kollade på Yasmines musikal i tisdags, och herre jösses vad jag skrattade! Perfekt att avsluta en jobbig dag med. De var så duktiga! 
 
Jobbade i onsdags - ett tolvtimmarspass. Helt slut på torsdagmorgonen när jag gick upp för att ta morgonpasset då också. Dansade med syrran på kvällen, käkade god mat med familjen och tog det bara lugnt på kvällen. Igår var det jobb på fiket som gällde, så lite variation blir det ju hehe. Pluggade gärnet med ett par uppgifter när jag kom hem för att sedan cykla in till Ida och ha balkonghäng. Drack vin, snackade skit och hade det riktigt gött i kvällssolen. Åkte ut till Matilda en stund innan det var dags att cykla hemåt igen. 
 
Idag hade jag min första sovmorgon på jag vet inte hur länge! Kändes helt underbart att slippa ställa klockan vilket jag gjort typ varje dag i två-tre veckor nu. Så idag har jag verkligen njutit av att vara ledig! Kollat på Micke & Molle, solat och bakat lite. Nu tänkte jag göra mig lite lunch för att sedan sätta igång med plugget. Men först ska jag bjuda på lite bilder från veckan som gått! 
 
De första två är från projekttorget, jag med min favoritpartner! Och glädjespridarna bredvid oss. De andra två bilderna kommer från alla våra kafferaster i solen den här veckan. När det är sånt här väder är det faktiskt ganska gött att ha så långa raster som vi har! Och den sista bilden är från gårdagens mys med idis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0