Första maj

Hej på er! Hoppas ni hade en härlig valborg igår! Jag jobbade till klockan åtta, kollade på fyrverkerier & umgicks en stund med härliga människor. Kom hem ganska tidigt och satte igång med att plocka iordning på rummet & kolla på film. Rätt skönt faktiskt! Gick upp tidigt idag och startade dagen med en promenad. Satte sedan igång med plugget innan jag åkte bort till Åsbo för att dansa med Jessica. Fortsatte plugga en stund när jag kom hem & sedan åkte jag och memme till Mjölby. Försökte hitta lila godis (till projektorget imorgon) men det var inte enkelt.. Så vi tog en fika istället, mysigt! Nu har jag precis kommit hem och tänkte försöka få lite mer skolarbeten gjort. Är sugen på att cykla en sväng så det ska jag nog göra också innan kvällen är slut. 
 
Imorgon kommer det bli en lång dag. Börjar med projektorget, som faktiskt är avslutningen på hela projekt arbetet! Såååå underbart. Sedan är det två maffiga lektioner som gäller innan vi slutar klockan fyra. Börjar sedan jobba halv fem inne i Linköping. Helgen kommer se likadan ut, ska jobba både fredag, lördag och söndag. Vilket liv! Och det som oroar mig är när jag ska hinna plugga?! Men lite mer än en månad kvar, sen är det över. Lovely.
 
En härlig bild från min morgonpromenad och en på min fina vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0