EN MÅNAD TILL STUDENTEN

Helt slut efter en lång måndag! Gick upp ganska skapligt för att skriva klart en fördjupningsuppgift, börja på en rapport och plugga inför ett prov. Hann även med en hel del annat småplock vilket kändes rätt skönt när jag vid ett tiden var påväg till skolan. Hade endast en lektion idag som bestod av en rejäl genomgång inför det näst sista provet i kursen. Fortsatte pluggandet efteråt innan det blev dags för ett spinningpass! Nu har jag äntligen kommit hem och fått i mig lite käk. Ska fortsätta plugga en liten stund hade jag tänkt innan det är sovdags. 
 
Imorgon börjar jag inte förns tio, sköönt! Har sedan några få, ganska ovärda, lektioner. Klockan två är det möte på strandgatan som gäller och på kvällen är det träningsdags igen! Har även där en hel del plugg att hinna med. Jag gillar inte de kommande tre veckorna alls. Usch usch usch. Men bara en månad kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0