Älskar lediga dagar

Åh vilken underbar dag! Gick upp runt åtta tiden, käkade frukost & pysslade med mina naglar lite. Efter det har jag suttit på altan i solen hela dagen tillsammans med Mamma och Puma. Fått en massa plugg gjort, slumrat till lite då och då, lyssnat på musik och läst en bra bok. Nu ska jag snart hämta Jessica för att dansa lite, tur de för känner att det börjar brännas lite på nästippen. Ikväll är det tacotorsdag som gäller och imorgon väntas en lång dag. Skola, två stora prov, umgås med min tjej och avslutar fredagen med studentskiva! Fantomen på operan - tema som gäller. Helgen kommer fortsätta lika bra också för på lördag ska jag titta på bästa vän när hon dansar bal. Hoppas bara vädret håller i sig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0