18/05/2013

Ganska skönt att ta helg efter två riktigt jobbiga prov igår! Fick dock reda på att vi slipper kursprovet som var planerat, underbart! Hade i alla fall en riktigt bra kväll tillsammans med mycket blandat folk, men det de flesta hade gemensamt var birgittaskolan. Kvällen bjöd på god mat, roliga tal, mycket sång och en hel del dans. Sara & jag åkte sedan vidare till Boxholm, men det var ingen höjdare så jag satte mig på cykeln & åkte hemåt. Avslutade kvällen med Aladdin och somnade riktigt gött med sovmorgon idag. 
 
Hann inte med mycket mer en än dusch och att göra mig iordning innan det var dags att åka mot Vadstena för att kolla på alla fina balpar. Träffade mycket folk och fick se en massa fina klänningar, uppsättningar och dylikt. Men bästa Amanda & Linus kammar lätt hem priset för finaste paret!! Vi åkte förbi McD på hemvägen och göttade oss i solen, det tyckte både jag & Sara att vi var värda efter gårdagen. 
 
Kom hem runt sextiden och åkte direkt bort till skolan för att dansa med Jessica. Vi är äntligen klara med alla danser! Nu har vi käkat god mat och jag hade tänkt att börja plugga lite - rolig lördagskväll. Har två stora prov i veckan så lika bra att vara ute i god tid. Imorgon är det balträning som gäller 11-13. Svettigt lär det bli. Ska dansa med Jessica direkt efter och sedan plugga hela långa kvällen. Mycket som måste göras! Men vem klagar när det endast är fyra veckor kvar?? 
 
Bjuder från några bilder ifrån skivan igår. Kära vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0