Ett avslutat kapitel

Jag har haft en grym vecka! Balen var sjukt rolig och verkligen minnesvärd. Torparesan blev riktigt lyckad med bad, redovisningar och en läskig natt hehe. Måndagkvällen blev riktigt lyckad med förfest hos Stina med kubb och pekleken. Drog sedan vidare till måndagsklubben för att ha en riktigt rolig kväll! Tisdagen bestod av introduktion och the never ending party, riktigt kul det också. Onsdag var det utvecklingssamtal och lunch med lärarna som gällde. Sedan åkte jag, Sanja, Nico och Andreas hem till Andreas för att ha lite kvalitetstid. Grillade, slog ihjäl flugor och åkte fyrhjuling. Och på torsdagen var det dags, då tog vi äntligen studenten. Fick en härlig champagnefrukost i trädgårdsföreningen men sedan regnade det både under utspringet och flakfärden. Efter det var hela släkten och mina bästisar här för att fira mig, och jag fick så mycket fint! Åkte sedan tillbaks till Linköping för en trevlig middag med klassen och sedan utgång. Hade hur kul som helst så det blev ett lyckat avslut.
 
Känns dock ganska tomt nu i efterhand. Kommer inte åka till Linköping varenda dag, och kommer inte träffa dessa människor så speciellt mycket mer. Vissa kommer man väl saknar mer än andra. Samtidigt som det känns lite läskigt och väldigt tomt är jag även förväntansfull på vad som nu kommer hända. Har precis avslutat ett ganska stort kapitel i mitt liv och väntar ivrigt på vad som kommer hända i nästa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0