Sjukstuga

Veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Legat hemma och varit sjuk sen i onsdags, och jisses vad synd jag tyckt synd om mig själv haha. Missade Sanjas födelsedag och vår dejt, även ett prov och ett handledarmöte.. Har iallafall en snäll mamma som pysslat om mig.
 
Idag mår jag bättre. Fortfarande dunderförkyld men det kan man leva med. Så nu är det dags att ta tag i plugget efter några dagars vilande. Ikväll kommer bästa vän hit och myser, perfekt med tanke på att jag är fruktansvärt sällskpassjuk.
 
Imorgon ska jag ta mig till skolan och det ska jag göra varje dag den här veckan. Har missat alldeles för mycket och är ju dessutom sista veckan innan lov och praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0