19/02/2013

Var längesen nu men de sista dagarna i skolan var långa och krävande. Tog mig igenom det och invigde lovet med att fira pappa. Restaurang med hela familjen för att sedan fortsätta med studentfest och sleepover hos bestie. 
 
Lördagen bestod av ytterligare lite kalas för pappa. Sedan begav jag mig till Linköping för en dejt med Sanja! God mat, dyra drinkar och en massa prat. Efter några timmar kom Amanda och gjorde oss sällskap, träffade även lite annat folk under kvällens gång. Hade hur kul som helst och blev inte för sent heller, vilket var väldigt skönt.
 
I söndags blev det tidig uppgång för att åka in till Linköping och balträningen. Fick dock reda på att det var inställt när vi var halvvägs, så det var bara att vända och åka hem igen. Spenderade nästan hela dagen halvsovandes framflr Gossip girl istället. 
 
Igår var det första dagen på lovet och jag började med att plugga.. Kändes bra att få lite gjort och belönade mig med en hel del Gossip girl avsnitt efteråt. Är fortfarande väldigt förkyld och känner mig inte allt för pigg så det är skönt att bara vara hemma. Nu ska jag sätta igång med skolarbetet innan jag slår på tredje säsongen av Gossip girl, hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0