VAD GÖR VÄL DET OM HUNDRA ÅR

En hel vecka sittandes med hemtenta, städning och flyttpackning. Hade mitt första avbrott i onsdagskväll då det var julsittning. Jätte gott med julbord (fanns tre sorters lax på bordet!!) och Daniel Adams Ray var jätte kort men asaa bra! Jätte rolig kväll men blev en ganska tidigt hemgång med hemtentan i tankarna. 
 
Hade mitt andra avbrott igår då Karin och Sofia kom hit & käkade pizza med mig. Satt och pratade om allt & inget ganska länge innan det var dags att ge sig på plugget igen. Nu har jag gett upp, anser mig vara klart och skiter just nu fullständigt i om det blir omtenta eller inte för jag är helt mindfucked efter sju dagars konstant pluggande med ett o samma prov. Har även packat ner allt som går att packa ner innan jag ska flytta, inser även att jag kommer ha med mig mer än jag kan bära hem på fredag. PÅ FREDAG SKA JAG ÅKA HEM. Vad jag längtat. Ska bli så skönt att bara vara hemma och bara röra sig innanför femtioskyltarna i några dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0