HOMETOWN GLORY

Hej på er! Jag hade en grym helg, fast att jag blev sjuk under tiden. Åkte hem i fredags och käkade först grillat med familjen innan jag tog bilen in till Boxholm för att träffa Linus. Vi har inte sätts sen vi började på universitetet, jag i Örebro och han i Kalmar, så vi hade mycket att ta igen! Åkte sedan och träffade Philip. Somnade sedan skönt hemma på sparres. Gick upp hyfsat tidigt på lördagen för att följa med familjen till Linköping för julklappsshopping och lunch på taste of thai. Gick sedan till Sanja för att börja förebereda oss inför kvällen! Aneta gjorde oss snart sällskap och efter mycket om och men kom vi tillslut till stan och mötte upp Nico, Mathis, Eira, Linus och gänget. Hade en himla bra kväll som slutade väldigt sent. 
 
På söndagen mötte jag upp Nico och Mathias innan det var dags att åka tillbaka till Boxholm. Väl där blev det kebabpizza på torget och kvalitetstid med bästa vän. Hann sedan med att ta det lite lugnt hemma med mamma och pappa innan jag satt på tåget mot Örebro igen. Haft feber måndag, tisdag och inte mått bra alls. Men jag har fått bita ihop då vi haft rollspel, föreläsningar och även en intervju inför vår fördjupningsuppgift. 
 
Igår och idag har jag suttit hela tiden efter skolan för att skriva ner hela intervjuen. Nu ska jag ta tag i två böcker som ska vara utlästa tills på fredag (blääk). Sen så är det bestämt att jag ska flytta snart, till ett hus med tre andra studenter. Så himla kul! Ska dit på lördag och skriva kontrakt och lite. Annars har jag inga större planer inför helgen. Förebereda mig inför måndag då hemtenta-veckan börjar. 
 
Tre härliga från onsdagen + lördagen förra veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0