MIN HELG - EN BRA EN

Efter en lång jobbdag i Linköping i torsdags åkte jag till Matildas stuga där vi var några stycken. Grillade, spelade spel, badade och drack vin. Skrattade som små barn och cyklade sedan hem i den sköna sommarnatten. I fredags var jag ledig vilket var hur skönt som helst! Och vilken tur med vädret! Låg på baksidan och stekte nästan hela dagen och varvade det med ett par dopp då och då i Öringe. Hann även med en springtur i den tropiska hettan. På eftermiddagen kom Petra hem och på kvällen fick vi främmat. Åt och drack gott innan det var sovdags för mig som skulle upp tidigt på lördagen och jobba. Var ganska stressigt och körrigt hela dagen så njöt av att slänga mig i ån när jag kom hem.
 
Framåt kvällen åkte sedan jag och Petra till Linköping för att käka god mat och ha lite kvalitetstid innan jag skulle följa med henne på ett bröllop där hon skulle spela. Stället där bröllopsfesten hölls och bröllopsparet själva var så himla vackra! Det kom allt en tår när första valsen dansades. Var även väldigt kul att se syrran in action! Blev dock väldigt sent, hann sova ungefär två timmar innan det var dags att röra sig mot jobbet igen. Hade delad tur idag vilket innebar att jag hann sova ett par timmar mitt på dagen, ni anar inte hur skönt det var. Träffade Ida och snackade lite skit efter jag slutat nu ikväll & nu har jag precis lagt mig i sängen. 
 
Imorgon är jag ledig och det ska bli riktigt gött! Har tänkt ordna lite inför den kommande skolstarten och flytten innan jag ska träffa Yasmine. Vi hoppas på fint väder så det kan bli en sväng till sjön! Annars har jag inte mycket planerat. Ska ladda inför mina tre sista jobbdagar! 
 
Tre bilder från lördagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0