JUST A LOT OF LAUGHTER

Den här veckan har jag hunnit med mycket. Inledde den med att vara nykter på måndagsklubben med mina fina barndomsvänner. Hade en super rolig kväll vilket jag fick svida för dagen efter, trött som ett as men började jobba vid fyra. Fortsatte jobbandet på onsdagen innan det blev kalas för Jessica som fyllde 23! På kvällen blev det syskonmys i Linköping med god mat och fina drinkar. På torsdagen sen hann jag med att jobba, sola och träffa Ida en stund. Igår var jag ledig och det var gött! Mamma och jag började tvätta & packa och greja inför flytten, endast en vecka kvar nu. Framåt kvällen sen kom tjejerna hit och vi grillade, spelade spel, drack vin och hadet jätte trevligt. Skrattade ända till klockan ett då det blev sovdags. 
 
Haft en toppen bra vecka med andra ord! Och den kommer fortsätta på den vägen. Idag ska jag nämligen köra på mina föräldrar och även träffa Nico & Eira!! Inte sätt dom på hur länge som helst så det ska bli kulii. Hoppas ni får en bra lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0