ETT AVSLUT ELLER EN BÖRJAN

Det blev en lång lördagkväll igår! Började med namgivelse för mitt kusinbarn för att sedan åka till Ida och Fredrik och ha balkongmys en stund innan vi drog med Elise upp till Gösta där det var lite folk. Framåt elva åkte vi till Tranås men åkte hem igen straxt innan ett. Hamnade sedan i fällhagen och somnade inte förrän tidig söndagmorgon. Har med andra ord bara legat och slöat i soffan hela dagen. Tackar gud för att jag är ledig från jobb, skola och allt som hör till. Då får man faktiskt lov att vara såhär lat en hel dag. 
 
Imorgon blir det andra bullar! Då ska jag försöka ta tag i lite saker och kanske öven hänga med Strålsnäs brudarna till måndagsklubben, tvekis på om jag orkar det men vi får se imorgon. Nu ska jag nog hoppa in i duschen iallafall - och bli en ny människa igen. Hoppas ni haft en fin helg allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0