Torsdag - värsta dagen i veckan

Inledde veckan med två intensiva skol- och träningsdagar. Äntligen gjort sista äventyret med PA, vilket gick hur bra som helst. Skönt att det snart är över!! Har även hunnit med två redovisningar,  ett tal och en fet inlämningsuppgift. 
 
När onsdagen sedan kom hade jag en kort skoldag och skulle börja jobba klockan två. Blev dock inget med det eftersom jag mådde pyton. Missade även ett par viktiga lektioner och ett arbetspass idag med. Min kropp tycker inte riktigt om mig just nu. 
 
Men tanken på att det är fredag imorgon får det genast att kännas mycket bättre.  Har ett femtimmars nationellt prov i svenska imorgon bitti, inte jätte kul kanske men slutar efter det iallafall.  Kvällen kommer bestå av plugg och lugn & ro, behövligt. Blir nog sedan jobb på lördagförmiddag för att sedan fira finaste idis på kvällen. 
 
Nu har jag precis satt på en Disney film och tänkte snart försöka sova lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0