Söndag

En hel vecka sen sist och vad har hänt? Jo i måndags käkade jag god mat med två trevliga tjejer innan min första dag på nya jobbet i Linköping. Jätte roligt! På kvällen blev det en rolig tur till McDonalds med Amanda och Sara också, för att bota att jag började må dåligt. Det hjälpte dock bara för studen för när jag vaknar upp på tisdagen har jag fruktansvärt ont i halsen och feber. Samma dag vi skulle på studentkryssning, snacka om tajming! Packade min väska och åkte som ett tråkigt sällskap till Amanda iallafall. 
 
Tisdagskvällen var hur rolig som helst även att jag mådde pyton! Skrattade tills jag tjöt flertal gånger. Sprang runt i en massa hytter, träffade nytt och gammalt folk, dansade och hade suuper kul. Febern började kännas av vid halv elva på onsdagmorgonen då jag gick & la mig. Onsdagen hade jag dock kunnat hoppat över, låg mest i hytten och tyckte synd om mig själv hela dagen hehe. Lucky me som har Amanda och Andreas som pysslade om mig då. Somnade som en stock så fort jag kom innanför dörren på sparres. Sedan blev det vårdcentralen på torsdagen som konstaterade att jag hade halsfluss så ni kan väl räkna ut hur mina dagar sen dess har sätt ut ungefär. 
 
Missat två dagar som jag skulle gått introduktion på jobbet i Linköping och även en balträning. Kul! Legat hemma och inte orkat göra ett dugg. Förns idag! Har äntligen orkat ta tag i diverse skolarbeten och det känns riktigt skönt. Blir nog hemma imorgon med så då hinner jag göra klart det jag behöver innan jag återvänder till skolan efter sju veckor distans.. Usch, har verkligen ingen lust! Men inte långt kvar nu. 
 
Tog inga bilder överhuvudtaget på kryssningen. Så ni får en suddig bild på mig och Panda från långfredagen istället. Verkligen jätte suddig. 

Kommentarer
Postat av: Panda

Vad gör det att den är suddig när det är såna babes på den?!

2013-04-08 @ 14:36:19
Postat av: oodiilalli

Nej jag menar de! Förjävla fina bruudar azz.

2013-04-08 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0