Måndag

Idag har det varit en bra dag! Känner mig frisk och kry, solen har varit framme hela dagen och jag har fått massor gjort. Började dagen med en härlig promenad för att sedan äta en god frukost - det var ett tag sen nu så det var riktigt gött! Satte mig sedan ute i solen och läste i min engelska bok ett bra tag. Blåste dock lite kallt så gick in och fortsatte plugga med annat istället. Storstädade sedan mitt rum, och det behövdes kan jag lova! Men nu har jag kastat en jäkla massa, putsat i varje hörn och gjort det riktigt fint. Skönt! 
 
På eftermiddagen kom mamma hem och med sig hade hon min studentklänning jag beställt! Den var jätte fin och satt precis som den skulle, så det känns riktigt skönt att slippa tänka på det mer nu. Har nu suttit och pluggat till ett prov jag har senare i veckan, förstår ingenting men får väl hoppas jag gör det innan dess! Nu ska jag försöka skriva klart en fördjupningsuppgift som ska vara inlämnad på onsdag, annars har jag att göra imorgonkväll. Ska träffa Philip lite senare sen också, men måste hinna med en dusch och lite käk innan det med. Fullt upp som ni märker! Men ska bli såå skönt att gå till skolan imorgon. Eller inte att gå till skolan, men att göra något annat än att bara ligga hemma hehe. Sällskapssjuk! 
 
Såhär ser det ut denna vecka, lockande eller hur?! haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0