Kom ihåg mig då

Det var en lång dag igår. Jobbade först mellan sex & åtta för att sedan gå till skolan. Pluggade en del innan det blev dags för engelska som var vår ända lektion. Den lektionen gav inte mycket, förutom att jag insåg ännu mer hur puckade våra lärare är. Usch va irriterad man kan bli!  
 
Tog med mig min bok och satte mig i solen en stund på lunchen, riktigt skönt. Började sedan jobba igen klockan två. Promenerade,  var på sjukhuset och en massa annat hann vi med fram till klockan slog nio och det var dags för mig att åka hem. Väl hemma så fortsatte pluggandet.
 
Nu sitter jag i skolan och ska snart påbörja ännu en lång dag. Förhoppningsvis får jag mycket gjort och att det går fort så att det snart är fredag. Åh underbara fredag, vad jag längtat efter dig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0