Finaste Fredag

En fredag som började med regn och rusk men avslutas med solsken och fågelkvitter, lovely! Började dagen med np i svenska som sagt, gick hyfsat bra. Drog sedan med mig Andreas och Teddy till tornby för att spendera lite pengar. Hittade inte så mycket, speciellt inte de jag egentligen var ute efter, men fick iallafall med mig mer än vad plånboken egentligen tillät hem. 
 
Åkte sedan förbi stan på mjölby en sväng för att köpa lite födelsedagspresenter jag inte hann med i Linköping. Nu har jag nyss kommit hem och precis hunnit slå in presenterna. Ikväll ska jag förbi Zacke en sväng som fyller 20! Gammel gubbe han börjar bli. Sedan blir det lugnt, funtar på en promenix i det fina vädret men även en tur till solariet. Men nu kommer snart min kära familj som ska fira min namnsdag genom att bjuda på pizza, mums!
 
Bjuder på två bilder från dagen: Tuffaste conversebilden med mina favoriter och de fina blommorna jag köpte som födelsedagspresent till min kära bror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0