Aldrig varit tröttare

Efter skolan i fredags hade jag kvalitetstid med Sanja, både behövligt och jätte mysigt!  Framåt åtta åkte vi till Linghem för en rolig kväll. Vann priser, fikade och skrattade en hel del! Åkte sedan till Boxholm för att skratta ännu mer med Gösta och Ante. Blev dock alldeles för sent för mig som skulle upp och jobba på lördagsmorgonen. 
 
Blev en ganska seg förmiddag på fiket med andra ord, men amanda var snäll som höll mig sällskap. På kvällen sen åkte vi till ida och käkade god mat för att sedan dra vidare till Tranås. Där bjöds det på 18årsfest och massa dans. Hann även med att köra på mina föräldrar och hänga lite i Boxholm innan jag somnade som en stock. 
 
Varit super trött idag och pluggat alldeles för lite.. Balträningen gick iallafall bra och mitt penicillin är äntligen slut! Så imorgon ska det tränas efter skolan.  Men nu ska jag äntligen få sova,  godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0